Silmälasien ihmettely
Eikö ole ihan tyhmää, että minun silmälaseja ihmetellään?
Kun minulle ne määrättiin, niin asuntolassa pari asukasta ihmettelee koko ajan, että miksi minulla on lasit.
Eikö se ole ihan tyhmää ihmetellä sellaista?
Kun en edes ole ainoa asukas, jolla on lasit ja hoitajistakin monella on sellaiset. Sitä paitsi toisella niistä ihmettelijöistä on itselläänkin silmälasit!
Vastaus
Hei
Ehkä asukkaat ihmettelevät lasejasi siksi, että ne ovat uusi asia?
Uudet asiat ja muutokset kiinnostavat usein ihmisiä.
Muut asukkaat tottuvat pian siihen, että sinullakin on lasit. Sen jälkeen he eivät enää ihmettele laseja.
Anna muille asukkaille vähän aikaa tottua laseihisi.