Auton omistaminen
Voiko muka kaksi ihmistä omistaa saman auton, jos toisella ei ole korttia?
Vastaus
Hei
Kyllä kaksi ihmistä voi omistaa saman auton. Eli autolla voi olla kaksi omistajaa.
Auton voi omistaa, vaikka ei ole ajokorttia.
Voiko muka kaksi ihmistä omistaa saman auton, jos toisella ei ole korttia?
Vastaus
Hei
Kyllä kaksi ihmistä voi omistaa saman auton. Eli autolla voi olla kaksi omistajaa.
Auton voi omistaa, vaikka ei ole ajokorttia.