Joulun perinteet ja ruuat
Kerttu, onko sulla mitään jouluperinteitä? Jos on, niin mitä? Ja mistä jouluruuista tykkäät?
Vastaus
Hei
On minulla jouluperinteitä.
Koristelen kotini joulukoristeilla ennen jouluaattoa.
Ostan perheelleni joululahjoja.
Jouluaattona teen ja syön jouluruokia yhdessä perheeni kanssa. Tykkään perunalaatikosta ja rosollista.
Onko sinulla jouluperinteitä? Mistä jouluruuista sinä tykkäät?