Joulupukille kirje
Hei
Milloin kannattaa lähettää kirje joulupukille? Aiotko lähettää joulupukille kirjeen? Ja mitä toivot joululahjaksi?
Vastaus
Hei
En löytänyt netistä tietoa siitä, milloin joulupukin kirje kannattaa lähettää. Mutta uskon, että esimerkiksi tämä marraskuu on hyvä aika lähettää kirje.
En aio itse lähettää kirjettä Joulupukille tänä vuona.
Minulla ei ole ainakaan vielä toiveita lahjaksi. Mutta toivon kovasti, että saamme jouluksi lunta.
Mitä sinä toivot joululahjaksi?