Yksin asuville rentoutusmenetelmä?

Auttaako lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla Mindfulness- rentoutus?

Vastaus

Hei

Netistä ja YouTubesta löytyy paljon erilaisia harjoituksia rentoutumiseen. Monia harjoituksia voi ladata myös omaan kännykkään.

Mindfulness-harjoituksia ja muita harjoituksia voi kokeilla kuka vain.

Mindfulness-harjoituksista on apua monille.

Jos harjoitukset tuntuvat vaikeilta, niitä voi tehdä yhdessä jonkun kanssa.

Rentoutusharjoituksia voi tehdä myös ryhmissä.

Oman paikkakunnan liikuntapaikoista kannattaa kysyä, järjestävätkö he rentoutusryhmiä.