Joulu 2022
Hei
Miten meni joulu? Saitko paljon joululahjoja, entä joulukortteja? Ja miten vietit joululomasi? Entä muut lukijat?
Vastaus
Hei
Kiitos kysymästä!
Joulu meni mukavasti. Vietin joulua perheeni kanssa. Sain muutaman lahjan ja joitain joulukortteja. Söimme jouluruokia ja lauloimme joululauluja.
Tapasin lomalla sukulaisia ja ystäviä. Kävin ystävien kanssa kahvilla ja kävelyillä.
Miten sinun joulusi meni?