Laktoosittoman maidon juonti
Kehitysvamma-asuntolassa yksi asukas juo laktoositonta maitoa ja minä ihmettelen, että miksi hän sitä juo. Ei hän saisi sellaista juoda, koska se on hirveän kallista.
Miksi asukas ei juo tavallista maitoa?
Hoitajat sanovat, että asukas juo laktoositonta maitoa, vaikka se on kallista. Hoitajat sanovat, että ei se ole minun rahoista pois. Mutta nyt mietin, että maksaako asukas maidot minun rahoista, kun minun lompakosta puuttuu rahaa?
Vastaus
Hei
Maidon laktoosi ei sovi kaikille. Siksi jotkut ihmiset juovat laktoositonta maitoa.
Sinun rahoistasi ei makseta kenenkään muun maitoja. Voit olla ihan huoletta.
Jos lompakostasi puuttuu rahaa, juttele siitä ohjaajan kanssa.