Luistelu

Osaatko luistella tai hiihtää?

Minä en osaa luistella. Kerran kokeilin luistelua pienenä tyttönä, mutta se ei onnistunut.

Uskotko sinä minua, kun kukaan muu ei usko minua lainkaan?

Vastaus

Hei

Kyllä minä uskon sinua.

Osaan luistella jonkin verran. En kyllä ole luistellut pitkään aikaan.

Osaan myös hiihtää. Mutta en ole hiihtänytkään pitkään aikaan.

Tykkään laskea talvella pulkalla.