Sää tällä hetkellä
Millainen sää siellä on tällä hetkellä?
Vastaus
Hei
Täällä on nyt 2 astetta lämmintä. Ei sada, eikä tuule.
Lumi on sulanut maasta melkein kokonaan.
Tuntuu aika keväiseltä.
Millainen sää siellä on?
Millainen sää siellä on tällä hetkellä?
Vastaus
Hei
Täällä on nyt 2 astetta lämmintä. Ei sada, eikä tuule.
Lumi on sulanut maasta melkein kokonaan.
Tuntuu aika keväiseltä.
Millainen sää siellä on?