Puhelimella äänittäminen
Hei
Miten puhelimeen voi äänittää omaa ääntä?
Vastaus
Hei
Älypuhelimeen voi ladata sovelluskaupasta sovelluksen, jolla voi äänittää omaa ääntä.
Äänittämiseen on monia erilaisia sovelluksia.
Pyydä sovelluksen lataamiseen ja testaamiseen jonkun luotettavan ihmisen apua.
Näin lataat sovelluksen:
Mene puhelimesi sovelluskauppaan.
Kirjoita hakukenttään nauhuri tai äänitys.
Tutustu sovelluksen tietoihin. Tarkista, että sovellus on ilmainen.
Lataa sovellus puhelimeesi.
Testaa sovellusta.
Jos sovellus ei ole sinusta hyvä, voit kokeilla toista sovellusta.