TikTokista rahaa
Sä väitit, että TikTokista ei saa rahaa. Se ei pidä paikkaansa. Miksi sanoit niin?
Vastaus
Hei
Kyllä TikTokissa voi ansaita rahaa. Katsojia pitää kuitenkin olla todella paljon, jotta rahaa voi ansaita.
Sä väitit, että TikTokista ei saa rahaa. Se ei pidä paikkaansa. Miksi sanoit niin?
Vastaus
Hei
Kyllä TikTokissa voi ansaita rahaa. Katsojia pitää kuitenkin olla todella paljon, jotta rahaa voi ansaita.