Special Olympics -sivu
Koska se Special Olympics -osio tulee, kun on jo se Paralympia-osio? Siitä oli puhetta ja uudistuksia on tullut.
Vastaus
Hei
Special Olympics -sivu tulee pian. Odottelemme juuri tietoa, saammeko sivulle kuvia Special Olympics -järjestöltä.
Emme valitettavasti ole saaneet Vernerin uusia sivuja vielä auki. Mutta olemme julkaisseet uusia sisältöjä nykyisillä sivuilla.
Huomasitko, että Tinja aloitti Vernerissä bloggaamisen urheilusta?
Tinja on Special Olympics -urheilija.
Voit kirjoittaa Tinjalle kysymyksiä Kommentti-kenttään.