Seurustelun päättyminen
Hei
Mitä tehdä, kun mies teki bänät yhtäkkiä, eikä halua enää jatkaa seurustelua?
Olen aivan romuna.
Mitä kannattaa sanoa hänelle?
Vastaus
Hei
Kurja kuulla, että olet romuna.
Parisuhteen päättyminen voi herättää monenlaisia tunteita. Kaikki tunteet helpottavat ajan mittaan.
Omista tunteista on hyvä jutella luotettavien ihmisten kanssa. Se helpottaa oloa.
Voit kertoa myös entiselle miesystävälle, miltä sinusta tuntuu. Yritä tehdä se mahdollisimman rauhallisesti ja ystävällisesti.
Kunnioita miehen päätöstä ja tunteita.
Juttele asiasta myös muiden ihmisten kanssa ja tee asioita, jotka tuntuvat hyvältä ja tuottavat iloa.
Tsemppiä!