Yönä kaverin luona

Mä haluaisin olla yötä miehen luona, joka on mun kaveri. Muut ovat sitä mieltä, että en voisi olla yötä hänen luona, koska emme seurustele.

Olisiko se muka väärin? Mitä asialle pitäisi tehdä, koska en voi oikein puhua siitä kenenkään kanssa?

Vastaus

Hei

Kyllä kaverin luona voi olla yötä. Se ei ole väärin.

Mutta asiasta kannattaa vielä jutella luotettavan ihmisen kanssa.

Miksi muut ovat sitä mieltä, ettet voi yöpyä kaverin luona? Ovatko he esimerkiksi huolissaan jostain? Mistä?

Miksi et voi jutella asiasta kenenkään kanssa?