Satsuma: Tuulitukkalan kevät

Tuulitukkalassa on jo kevätkylvöjen aika. Kasvihuone on sellaiseen oivallinen paikka.

Nukkekodissa nuket istuttavat kasveja.

Tuulitukkalat on nukkekotini.

Tuulitukkalat saivat alkunsa rikkimenneistä puuhelmikoruista vuonna 2018. Nyt heitä on 6.

Tuulitukkalat asuvat neljäkerroksisessa talossa ja käyttävät ulkohuussia.

Talon elämää voi seurata Minimaailma-blogissani ja Instagramissa.

Instagram-tilin nimi on Tuulitukkala.

Minimaailma-blogiin pääset tästä linkistä

Teksti ja kuva: Satsuma

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
20.3.2023 klo 12:57
Ihanat Tuulitukkalat!
Kirjoittanut Jaakko
20.3.2023 klo 15:00
on kyllä hienoja
Kirjoittanut Masi
21.3.2023 klo 14:59
Kivaa viikkoa!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.