Muiden annoksien syöminen
Kyllä minä jaksan muiden annoksia syödä.
Miksi en saa asuntolassa muidenkin asukkaiden ruoka-annoksia syödä? Miksi se muka on väärin?
Ei se ole väärin, että saan syödä tarpeeksi, enkä jää nälkäiseksi, mutta joku toinen jää nälkäiseksi.
Vastaus
Hei
Muiden asukkaiden ruoka-annokset on tarkoitettu muille. Siksi et voi syödä niitä.
Jos sinulle jää ruokailun jälkeen nälkä, juttele asiasta ohjaajien kanssa. Kerro, että sinulla on nälkä. Miettikää yhdessä ratkaisuja asiaan.