Sää vappuna
Hei
Mahdatko tietää, millainen sää on vappuna?
Vastaus
Hei
Sää vaihtelee eri puolilla Suomea. Eli eri puolilla Suomea voi olla vappuna erilainen sää.
Vapuksi on luvattu eri puolille Suomea sadetta. Myös aurinko voi paistaa välillä.
Hei
Mahdatko tietää, millainen sää on vappuna?
Vastaus
Hei
Sää vaihtelee eri puolilla Suomea. Eli eri puolilla Suomea voi olla vappuna erilainen sää.
Vapuksi on luvattu eri puolille Suomea sadetta. Myös aurinko voi paistaa välillä.