Paljon ruokaa

En ymmärrä, että miksi en saa syödä niin paljon kuin jaksan.
Kun minä olen asuntolassa isoin asukas, niin minun pitää saada syödä enemmän kuin muut asukkaat. Minun pitää saada syödä ensin ja syödä niin paljon kuin jaksan. Sitten syövät muut sen, mitä jää jäljelle. Ei se haittaa, että joku muu jää ilman ruokaa, kunhan minä saan tarpeeksi syödä. Mutta hoitajat eivät usko tätä, vaikka huudan heille kovaa, että haluan syödä paljon ruokaa.

Vastaus

Hei

Jokaisella asukkaalla on oikeus saada riittävästi ruokaa. Siksi et voi syödä muille tarkoitettua ruokaa.

Juttele ohjaajien kanssa siitä, että sinulle jää ruokailussa nälkä.

Liiallinen syöminen voi olla terveydelle haitallista. Ehkä ohjaajat rajoittavat syömistäsi myös sen takia.