Hermotupakki
Moi Kerttu
Mä käyn välillä hermotupakilla, kun mulla menee johonkin ihmisiin hermot. Se auttaa mua rentoutumaan. Mä poltan vaan, jos menee hermot, ei muuta. Onko se väärin vetää hermotupakkia?
Vastaus
Hei
Tupakointi on terveydelle haitallista, mutta jokainen päättää itse tupakoinnista.
Oletko kokeillut, mikä muu voisi auttaa sinua rentoutumaan?
Esimerkiksi älylaitteiden sovelluskaupoista löytyy sovelluksia, joiden avulla voi rentoutua. Kirjoita hakusanaksi rentoutus ja lataa sovellus laitteellesi. Sovellukset ovat ilmaisia.
Myös netistä löytyy monenlaisia ohjeita rentoutumiseen.