Vastauksen saaminen ilmoitukseen
Hei
Kauanko kestää, että saan vastauksen omaan ilmoitukseen Vernerin kirjeenvaihtopalstalla lähinnä sähköpostitse?
Vastaus
Hei
Joskus vastauksen saa nopeasti, joskus vastauksen saaminen voi kestää kauan.
Joskus pitää tehdä useampi ilmoitus, ennen kuin saa vastauksen.
Kerro omassa ilmoituksessa etunimesi ja ikäsi. Kerro myös, mitä harrastat tai teet vapaa-ajalla.
Kerro, millaista seuraa etsit. Etsitkö esimerkiksi kaveria kirjoittelemaan tai soittelemaan? Tai etsitkö tyttö- tai poikaystävää?
Voit myös kertoa, minkä ikäistä seuraa etsit ja mistä päin.
Toivottavasti saat pian vastauksen ilmoitukseesi!