Robotit maaseudulla
Hei
Onkohan maaseudulla robotteja, kun minun tietääkseni siellä ei ole vai?
Vastaus
Hei
Kyllä maaseudullakin on robotteja.
Robotteja on monenlaisia. Robotti voi esimerkiksi kuljettaa ruokaostoksia tai leikata nurmikkoa.
Hei
Onkohan maaseudulla robotteja, kun minun tietääkseni siellä ei ole vai?
Vastaus
Hei
Kyllä maaseudullakin on robotteja.
Robotteja on monenlaisia. Robotti voi esimerkiksi kuljettaa ruokaostoksia tai leikata nurmikkoa.