Bloggaan opinnoista ja vapaa-ajasta

Hei

Olen Emmi Huttunen Siilinjärveltä.

Opiskelen Kuopion konservatoriossa klassista laulua. Nyt tuli täyteen kolmas opiskeluvuosi.

Vapaa-ajalla käyn esimerkiksi avustajan kanssa kuntosalilla, elokuvissa, lenkkeilyllä, sienestämässä ja marjastamassa.

Harrastuksiini kuuluu myös eläintenhoito, ratsastus, lukeminen, leivonta ja musiikinkuuntelu.

Mulla on 2 siskoa ja 2 kummilasta.

Olen myös Kehitysvammaisten Tukiliiton kouluttama kokemustoimija.

Meillä täällä Perhekoti Tuomirannassa asuu yhteensä 21 erityistä tukea tarvitsevaa nuorta henkilöä.

Talostamme löytyy 5 koiraa:

  • labradorinnoutaja Siru
  • shibainu Katze
  • japaninakita Riu
  • chihuahuat Emma ja Lulu.

Täällä asuu myös 2 harmaapapukaijaa Papu ja Kaija sekä 2 kissaa Sini ja Nikolai.

Lisäksi Tähtelän tallilla asustelee ponit Daisy, Tomppa ja Jalla. Sekä hevoset Salama, Klaara, Tähti ja Netta.

Tallilla asustaa myös 2 minisikaa Raita ja Ruusu.

Toivon, että kommentoit blogiani.

Kommentit

Kirjoittanut Jaakko
24.8.2023 klo 08:39
Minäkin harrastan ratsastusta. Mulla tulee kohta 4 vuotta täyteen, kun olen ratsastanut.
Kirjoittanut Emmi
24.8.2023 klo 14:41
Kiitos Jaakko blogin kommentoimisesta
Kirjoittanut Ninsku
24.8.2023 klo 22:42
Teitä asuu siellä monta ja aika paljon kotieläimiä! Kuka niitä hoitaa ja kuinka usein laulelet siellä asumispaikassa.
Kirjoittanut Emmi
26.8.2023 klo 21:04
Ninsku kiitos kommentista. Meidän eläimiä hoitaa vuorotellen esimerkiksi minä ja moni muukin Tuomirannan asukas. Meillä on ollut joskus vuohia ja Veeruskan aikaan Alpakoita. Lisäksi palvelukodissa, jossa asun, on 2 lammasta Täplä ja Justiina. Molemmat ovat uuheja eli tyttölampaita, jotka voi saada pieniä karitsoja.
Kirjoittanut Emmi
26.8.2023 klo 21:05
Lauleskelen asumispaikassa päivittäin, koska pitää harjoitella laulutunteja varten annettuja läksyjä.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.