Pilkkaaminen TikTokissa

Miksi toiset ihmiset pilkkaa TikTokissa?

Kirjoitan kommentteja TikTokissa joillekin ihmisille ja ne on tarkoitettu sille videon tekijälle. Sitten siellä kommenttikentässä jotkut muut ihmiset tulee pilkkaamaan sitä kommenttia ja haukkumaan minua.

Vastaus

Valitettavasti somessa pilkataan paljon. Ehkä siksi, että se on helppoa.

Somessa voi pilkata nimettömänä. Silloin muiden on vaikea puuttua pilkkaamiseen.

Somessa ei myöskään näe, miten pilkkaaminen vaikuttaa muihin. Silloin ei ehkä ymmärrä pilkkaamisen seurauksia.

Pilkkaaminen on väärin ja siihen pitää puuttua.

Jos joku pilkkaa sinua somen kommenteissa, ilmianna kommentit palvelun ylläpitäjälle. Voit myös estää henkilöt, jotka sinua pilkkaavat. Asiasta kannattaa myös jutella luotettavan ihmisen kanssa.