Pyöräilykypärä
Saan vihdoin pyörän, millä voin ajaa. Siinä on takana 2 pyörää.
Pitääkö silloin olla kypärä?
Hoitaja sanoi, että pitää.
Vastaus
Hei
Onpa kiva, että sait pyörän! Onneksi olkoon!
Kannattaa luottaa hoitajaan kypäräasiassa.
Saan vihdoin pyörän, millä voin ajaa. Siinä on takana 2 pyörää.
Pitääkö silloin olla kypärä?
Hoitaja sanoi, että pitää.
Vastaus
Hei
Onpa kiva, että sait pyörän! Onneksi olkoon!
Kannattaa luottaa hoitajaan kypäräasiassa.