Miksi juutalaisia tapettiin ja vihattiin?

Kun Adolf Hitler nousi valtaan, muuttui juutalaisten elämä vaikeaksi. Miksi Hitler tappoi juutalaisia? Vihasiko hän heitä? Ja oliko Hitlerin vaimo Eva Braun samanlainen kuin Hitler eli juutalaisvastainen ja natseja kannattava?

Vastaus:

Hitler ja hänen johtamansa natsipuolue tulivat Saksassa valtaan vuonna 1933. Hitler ja natsit halusivat luoda suuren Saksan valtakunnan. He eivät halunneet Saksaan juutalaisia. Siksi he sulkivat juutalaisia keskitysleireihin ja tappoivat heitä. Hitlerin ja natsien juutalaisvastaisuudelle on monia erilaisia syitä.

En tiedä, mitä Eva Braun ajatteli juutalaisista ja natseista.