Tilaajan estäminen

En näe enää yhden henkilön TikTok-videoita. Olin tilannut hänen tilin TikTokissa ja näin hänen videot.

Kerran kommentoin yhtä videota kertomalla, että se on hyvä video ja pidän hänen videoistaan paljon.

Nyt en enää näe hänen videoita, enkä löydä hänen tiliä enää sieltä.

Kuitenkin se tili on siellä, koska minun kaveri yhä näkee ne videot ja tilin, kun hänkin on sen tilin tilannut.

Kaveri sanoo, että kyseinen henkilö on estänyt minut. Minua tämä ihmetyttää, että voiko se olla totta?

Minä en ole tehnyt sille ihmiselle mitään pahaa, olen tykännyt kaikista hänen videoista ja kommentoinut sitä yhtä videota, eikä kommentti ollut ilkeä. Miksi se henkilö olisi minut estänyt?

Hän on sanonut videolla, että laittaa kaikki häiriöt estoon, mutta minä kehuin häntä.

Vastaus

Hei

Vaikuttaa tosiaan siltä, että tämä henkilö on estänyt sinut Tiktokissa.

En valitettavasti osaa sanoa miksi, kun en tunne tilannetta tarkemmin. En osaa vastata toisen henkilön puolesta.

Onneksi Tiktokissa on paljon muita videoita, joita voit katsoa.