Vastaaminen kirjeenvaihtoilmoitukseen
Mihin osoitteeseen pitää vastata, jos on jostakin kiinnostunut?
Vastaus
Hei
Jos olet kiinnostunut ihmisestä, jolla on ilmoitus kirjeenvaihtopalstalla, vastaa hänelle sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.
Kirjoita vastaukseen sen henkilön nimi, jolle vastaat.
Me lähetämme vastauksesi ja sähköpostiosoitteesi tälle henkilölle.
Joihinkin ilmoituksiin voi vastata myös kirjeellä. Silloin ilmoituksen lopussa on Vernerin postiosoite. Lähetä vastauksesi kirjeellä Vernerin osoitteeseen. Kirjoita kirjekuoreen sen henkilön nimi, jolle vastaat.
Ohjeet vastaamiseen ovat Vernerin kirjepalstan oikeassa reunassa. Voit pyytää vastaamiseen myös apua.