Paljon kysymyksiä
Hei
Kuinka paljon kysymyksiä olet saanut?
Vastaus
Hei
Saan joka päivä useita kysymyksiä.
Vuoden aikana vastaan noin 700 kysymykseen.
Olen iloinen, että kysymyksiä tulee paljon. Niihin vastaaminen on minulle tärkeää.
Hei
Kuinka paljon kysymyksiä olet saanut?
Vastaus
Hei
Saan joka päivä useita kysymyksiä.
Vuoden aikana vastaan noin 700 kysymykseen.
Olen iloinen, että kysymyksiä tulee paljon. Niihin vastaaminen on minulle tärkeää.