Sirille puhuminen
Hei
Onko sinusta luultu, että sinä puhuisit ihmisille, vaikka puhuisit Sirille?
Vastaus
Hei
En käytä Siriä. Kukaan ei siis ole luullut, että puhun ihmisille, vaikka puhun Sirille.
Onko sinulle käynyt näin?
Hei
Onko sinusta luultu, että sinä puhuisit ihmisille, vaikka puhuisit Sirille?
Vastaus
Hei
En käytä Siriä. Kukaan ei siis ole luullut, että puhun ihmisille, vaikka puhun Sirille.
Onko sinulle käynyt näin?