Lapsuuden ystävä

Hei

Miksi kukaan ei usko, että minä tunnen jonkun jo ennestään, jo lapsesta asti. Hän on käynyt meillä kylässä, syntymäpäivilläni. On leikitty yhdessä. Ja hän piti samoista asioista kuin minä. Piirrettiin yhdessä ja vaihdettiin piirustuksia keskenään. Ja leikittiin muotinäytöstä ja oltiin aina yhdessä. Hän tuli meidän mukaan maalle ja niin edelleen, oikeasti. Mitä mieltä olet asiasta?

Vastaus

Hei

Kuulostaa tosi mukavalta.

Minä uskon, että sinulla oli tällainen ystävä lapsuudessa.