Kaverin menettäminen
Olen menettänyt kaverini. Mutta minun maailmani ei siihen kaadu.
Vastaus
Hei
Kurja juttu, että olet menettänyt kaverisi.
Voisit jutella asiasta jonkun kanssa. Juttelu helpottaa yleensä oloa.
Tsemppiä!
Olen menettänyt kaverini. Mutta minun maailmani ei siihen kaadu.
Vastaus
Hei
Kurja juttu, että olet menettänyt kaverisi.
Voisit jutella asiasta jonkun kanssa. Juttelu helpottaa yleensä oloa.
Tsemppiä!