Harja peräaukkoon
Hei
Lähestyn sinua asialla, joka koskee minua ja poikaystävääni.
Poikaystäväni haluaa laittaa harjan peräreikään. Ensin minä suostuin, kun laitettiin vain varsi, josta tykkäsin. Mutta nyt hän haluaisi laittaa harjan toisen pään. Onko ok? Onko terveellistä?
Vastaus:
Hei
Peräaukkoon ei saa työntää harjaa mitenkään päin.
Peräaukkoon saa työntää vain sinne suunniteltuja seksivälineitä.
Kotoa löytyviä tavaroita peräaukkoon ei saa laittaa. Niistä voi tulla peräaukkoon haavoja ja tulehdus. Ne voivat myös luiskahtaa peräaukkoon kokonaan.
Peräaukkoon voi työntää sinne suunniteltuja seksivälineitä, kuten anaalitappeja ja dildoja. Niissä pitää olla leveä kantaosa eli niin sanottu stoppari. Se estää välinettä luiskahtamasta peräsuolen sisälle kokonaan.
Kun peräaukkoon työntää seksivälineen, pitää käyttää liukuvoidetta.
Seksiväline pitää pestä hyvin aina käytön jälkeen.