Mistä löytäisin naisystävän?

Mistä saisin naisystävän? En halua seurustella hänen kanssaan.

Olen laittanut kaverihakusivulle Facebookiin, mutta mitään ei tapahdu.

Tulee Leija-lehti, mutta ei siellä oikein ole mulle mieluisia.

Olen Kuopiosta.

Vastaus

Hei

Ystäviä voi löytää esimerkiksi netistä, harrastuksista ja tapahtumista.

Vernerin kirjepalstalla voit etsiä ystävää esimerkiksi kirjoittelemaan, soittelemaan tai tapailemaan.

Voit lähettää kirjepalstalle oman ilmoituksen. Voit myös vastata muiden ilmoituksiin kirjepalstalla.

Pääset Vernerin kirjepalstalle tästä linkistä

Voit löytää ystävän myös osallistumalla yhdistyksien toimintaan.

Oletko jo Me Itse -yhdistyksen jäsen?

Me Itse -yhdistyksellä on ryhmä Facebookissa.

Pääset Me Itse -ryhmään Facebookissa tästä linkistä (facebook.com)

Kuopion Hoiva on yhdistys, joka järjestää esimerkiksi kerhoja, jäseniltoja ja monenlaista yhdessäoloa Kuopion alueella.

Kuopion hoiva on Kehitysvammaisten Tukiliiton jäsen.

Pääset Kuopion Hoivan sivuille tästä linkistä (kuopionhoiva.fi)