Jaakko ja Laura: Salibandyn Marrasturnaus

Perjantaina 17.11.2023 pelattiin perinteinen salibandyn Marrasturnaus Haukiputaan Jatulissa.

Turnauksessa oli mukana viisi joukkuetta:

  • Tsemppi
  • Palloilu Team
  • Oketuki
  • Kipinän Lämärit
  • Kempeleen Zäbä.

Tunnelma turnauksessa oli mahtava ja pelit olivat tasaisia.

Turnauksen voitti Kipinän joukkue, onnea koko joukkueelle!

Voittoakin tärkeämpää oli kaikkien pelaajien ilo.

Me Verkko haltuun -hankkeen vapaaehtoiset Vertit eli vertaisverkkotukihenkilöt Jaakko ja Laura olimme päivän reporttereina.

Teimme päivästä somepostauksia, haastattelimme pelaajia ja kirjoitimme tämän blogitekstin.

Päivä oli kiva ja toivomme, että turnauksia järjestetään tulevaisuudessakin.

Kuvassa reportterit Jaakko ja Laura:

Kuvassa Jaakko haastattelee pelaajaa:

Turnauksen järjestivät Oulun Kehitysvammaisten Tuki ry ja Oulun kaupungin erityisliikunta.

Kirjoittajat: Jaakko ja Laura, Verkko haltuun -hanke

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
22.11.2023 klo 11:54
Ihana lukea ja katsoa kuvia teidän päivästä!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.