Osaamistodistukset

Hei

Minkälaisia osaamistodistuksista voi saada, kun osallistuu koulutukseen?

Itse sain vertaisohjaajakoulutukseen osallistumisesta todistuksen. Ja ensi viikolla saan kummikoulutuksesta todistuksen.

Oikein hyvää ja rauhallista joulun odotusta koko Vernerin henkilökunnalle!

Vastaus

Hei

Onpa kiva kuulla, että saat todistukset vertaisohjaajan koulutuksesta ja kummikoulutuksesta. Onneksi olkoon!

Jos haluat, voit kertoa koulutuksista lisää Vernerin Blogataan yhdessä -blogissa. Jos haluat kirjoittaa blogiin, lähetä sähköposti osoitteeseen verneri(at)kvl.fi. Kerro viestissä, että haluat kirjoittaa blogiin.

Osaamistodistuksia on erilaisia. Niitä voi saada esimerkiksi opintojen, kurssien ja koulutuksien suorittamisesta. Osaamistodistuksen sisältöön vaikuttaa opintojen ja koulutuksen sisältö.

Kiitos, mukavaa joulun aikaa sinulle!