Ninnu: Keskittymiskyky

Juuri kuuntelin Selkeästi meille -webinaaria. Kirjoittelin chattiin ja kirjoittelin linkkejä.

Vähän yli tunnin jaksoin keskittyä. Tärkeä aihe, mutta kiitin heitä ja lähdin pois. Onneksi voin myöhemmin palata netin kautta heidän sivuilleen.

Nyt myyjäisiin tähän kodin lähelle. Sitten iltapäivällä kirkolle. Voitin lauantaina kirkon myyjäisistä tuotekorin. Iltapäivällä palautan tyhjän korin kirkolle.

Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille!

Ninnu

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
5.12.2023 klo 12:36
Kiitos samoin Ninnu! Kiva, kun aloit kirjoittaa blogeja.
Kirjoittanut Ninnu
5.12.2023 klo 21:26
Juu, tykkään kirjoittaa. Omat Facebook-kaverit saaneet kuulla aika paljon arkisia asioita. Myös muihin ryhmiin kirjoittelen. Joskus voi tulla taiteiluun liittyviä kuvia.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.