Ninnu: Miten te kohotatte kuntoa?

Jumppaaminen on tärkeää, jotta pysyt kunnossa.

Mitä te teette oman kunnon kohottamiseen?

Kuntouttava paikka tarjoaa jumppaa kerran viikossa.

Myös maalauksen ja neulomisen jälkeen pitäisi venytellä ja nostella vaikka vesipulloja, mutta en saa aikaiseksi. Mitä voisi tehdä?

Ninnu

Kommentit

Kirjoittanut Nipsu
19.12.2023 klo 09:05
Mä käyn kävelyllä
Kirjoittanut Jenni
20.12.2023 klo 09:02
Minä käyn kävelyllä joka päivä.
Kirjoittanut
2.1.2024 klo 20:22
Uimassa ja kuntosalilla, ympäri vuoden pyöräily.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.