Ninnu: Itsenäisyyspäivä

Moi

Mies toi kahvia sänkyyn. Join sen ja nousin neulomaan pulkkapeittoa pitkulaisista suikaleista. Peitto menee kaverin lapsen lapselle.

Jokaisessa suikaleessa on 28 silmukkaa ja lopulta suikaleet yhdistetään. Vuorotellen vihreää ja sinistä. Vihreä loppuu kohta ja sain kodin läheltä asukastalosta monivärisiä lankoja, jotka olivat pikkukeriä.

Mies lähti kaverille hierontaan ja lapset nukkuvat. Ihan kotioleilua tämä päivä.

Olisi ollut kirkolla juhlimista itsenäisyydestä. Taidan katsoa illalla linnanjuhlat.

Teksti ja kuva: Ninnu

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
7.12.2023 klo 10:51
Kaunis kimppu Suomen lipun väreissä.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.