Lyijykynäjuttuja

Sain lahjaksi hienon kirjan Piirtäjän suuri käsikirja. Pidän siitä kovasti.

Kirjan kannessa lukee Piirtäjän käsikirja. Kannessa on piirretty kuva hevosen ja naisen päästä.

Alla on vuorimaisema piirros. Tuo piirros on piirretty mallista. Toisinaan piirrän vain useamman lyijykynäpiirroksen. Harvoin käytän pyyhekumia.

Nyt kun töitä alkaa olla aika paljon, niin piirrän vähemmän.

Vielä on yksi A3-paperiarkki avaamatta. Minulla on ollut monta eri lehtiötä tässä vuosien aikana.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.