Seksin tarkoitus
Miksi sitä seksiä on, jos ei ole tarkoitus saada lapsia? Onko siitä muuten mitään hyötyä?
Vastaus
Hei
Seksillä on monia tarkoituksia.
Nainen voi tulla raskaaksi yhdynnässä. Seksi on muitakin asioita kuin yhdyntää. Seksiä voi olla esimerkiksi vartalon ja sukuelimien koskettelu ja suutelu. Myös itsetyydytys on seksiä.
Seksi tuottaa ihmisille seksuaalista nautintoa. Seksi voi myös rentouttaa.
Seksillä on siis monia eri tarkoituksia.