Uuden vuoden tervehdys
Tervehdys
Hyvää uutta vuotta kaikille!
Vastaus
Kiitos!
Hyvää uutta vuotta myös sinulle ja kaikille muille!
Minusta on hienoa, että saan vastailla teidän kysymyksiinne tänäkin vuonna.
Mitä te odotatte tältä vuodelta?
Tervehdys
Hyvää uutta vuotta kaikille!
Vastaus
Kiitos!
Hyvää uutta vuotta myös sinulle ja kaikille muille!
Minusta on hienoa, että saan vastailla teidän kysymyksiinne tänäkin vuonna.
Mitä te odotatte tältä vuodelta?