Kankaiden leikkaamista

Rupesin leikkaamaan patakintaiden osia lisää.

Patakinnaspariin tulee yli 20 osaa. Kankaita voi leikata esimerkiksi kaksin kerroin. Mutta huopa pitää leikata yksinkertaisena.

Seuraavaksi leikkaan vuorikankaita.

Lämmitin pasteijoita välissä, mitä tehtiin eilen.

Tässä on lapseni ala-asteella ommeltu neulatyyny käsin tekemällä.

Huopakankaasta tehty neulatyyny, jossa on neuloja.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.