Kylämatkalla bongattua

Olin asioilla ja sitten menin kaverille kylään. Tämä tuli vastaan!

Patsas, joka muistuttaa krokotiilia ja lintua.

Kaverilla söimme kanelipuurosta tehtyjä karjalanpiirakoita ja kahvia.

Ostin myös aamulla pojalle kaiuttimen, missä on eri valoja.

Kommentit

Kirjoittanut Opiskelijaneito
31.1.2024 klo 16:06
Ihania blogitekstejä, jatka samaan malliin.
Kirjoittanut Ninnu
1.2.2024 klo 12:43
Hauska kuva!
Kirjoittanut Ninnu
1.2.2024 klo 23:29
Kiitos! Kiva kuulla. Blogi on mukava paikka koota arjen iloja tuomaan muille iloa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.