Useampi siemensyöksy seksin aikana
Hei!
Välillä tulee useampi siemensyöksy seksin aikana. Tämä on siis hyvinkin mahdollista.
Vastaus
Hei
Seksin aikana voi tosiaan tulla useampikin siemensyöksy.
Mukavaa, että nautit seksistä.
Hei!
Välillä tulee useampi siemensyöksy seksin aikana. Tämä on siis hyvinkin mahdollista.
Vastaus
Hei
Seksin aikana voi tosiaan tulla useampikin siemensyöksy.
Mukavaa, että nautit seksistä.