Kankaan maalausta
Tässä erääseen projektiin tehdään kangasmaalausta.
Ensin tein luonnoksen liiduilla.
Sitten piirsin sen lyijykynällä suurempana kankaalle.
Maaleja tulee 1 lautaselle 5-6 eri väriä. Lisäilen eri värejä tarpeen mukaan.
Tässä erääseen projektiin tehdään kangasmaalausta.
Ensin tein luonnoksen liiduilla.
Sitten piirsin sen lyijykynällä suurempana kankaalle.
Maaleja tulee 1 lautaselle 5-6 eri väriä. Lisäilen eri värejä tarpeen mukaan.