Tauolla neulomista

Kävin aamupäivällä asioilla ja kaupassa. Sitten kotiin ja vielä apteekkiin.

Silitin mekon ja tänään on taideseinän avajaiset.

Neulomista ja maistiaisena tuo brownie-suklaaherkku.

Raidallinen neulos, puikot ja kahvikuppi.

Aamun menon takia jäi selkäjumppa välistä.

Lauantaina on vapaaehtoiskerho. Teen sinne sanoja siitä, mistä haaveilen.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.