Seuraava Instalive
Hei!
Milloin on seuraava Instalive?
Vastaus
Hei
Ainakin torstaina 14. maaliskuuta kello 17 on Vernerin Instalive.
Silloin aiheena on Minulle tärkeä Verneri.net.
Livessä jutellaan siitä, mitä kaikkea Vernerin selkosivuilla voi tehdä. Livessä kehitellään Vernerille myös uutta slogania eli tunnuslausetta.
Näin osallistut liveen:
- Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
- Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
- Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.