Juhlapäivä
Kuvassa on sydänkeksejä juhlissa.

Tuli hienoja lahjoja ja osa saatu jo aiemmin.
Tänään tuli suklaata, t-paita ja vesipullo.
Tänään olin maalauskoulussa ja esittelin töitäni muille.
Yksi oppilas oli leiponut pullia. Söin kirsikkapullan.
Kuvassa on sydänkeksejä juhlissa.

Tuli hienoja lahjoja ja osa saatu jo aiemmin.
Tänään tuli suklaata, t-paita ja vesipullo.
Tänään olin maalauskoulussa ja esittelin töitäni muille.
Yksi oppilas oli leiponut pullia. Söin kirsikkapullan.
Kommentoi