Vanujen korjaamista
Töissä on tauko. Nyt en ompele, vaan korjaan pehmolelun vanuja.
Avaan pehmolelun saumaa ratkojalla ja lisään vanuja pehmolelun jalkoihin.
Tein kanapullasalaattia evääksi.
Sitten jatkuu työnteko.
Töissä on tauko. Nyt en ompele, vaan korjaan pehmolelun vanuja.
Avaan pehmolelun saumaa ratkojalla ja lisään vanuja pehmolelun jalkoihin.
Tein kanapullasalaattia evääksi.
Sitten jatkuu työnteko.
Kommentoi