Kerhoon maalaamaan
Menin illalla lähelle kerhoon. Pakkasin vesivärit ja pensselit mukaan ja tämän piirrettynä.
Olin maalannut osan pyrstöstä aiemmin.
Kuvassa on osa maalauksesta. Maalaan työn loppuun kotona. Lintu laskeutuu maalauksessa kivelle.
Menin illalla lähelle kerhoon. Pakkasin vesivärit ja pensselit mukaan ja tämän piirrettynä.
Olin maalannut osan pyrstöstä aiemmin.
Kuvassa on osa maalauksesta. Maalaan työn loppuun kotona. Lintu laskeutuu maalauksessa kivelle.